dijous, 15 de maig del 2008

13/5 - Atenes - Paris

Un altre viatge que s'acaba. Un altre país que em visitat. Nous records a sumar a tots els que ja porto en la motxilla. Ens ha agradat molt retrobar-nos a mon cosí i a mi, així que ja planegem un nou viatge per aquest any, d'aquí uns mesos, passat l'estiu. També m'ha agradat molt retrobar-me amb en Javi. Amb ell ens anirem creuant tota la vida, en qualsevol lloc i en qualsevol circumstància.
Grècia és ben acollidora, hem vist molt i molt més ens hem deixat per veure. Ara, però, toca tornar a França i a Holanda, la feina que m'hi espera. Continuarem viatjant.

------

Un autre voyage qui finit. Un autre pays qu'on a visité. Nouveaux souvenirs à additionner à tous ceux que je porte déjà dans le sac à dos. Il m'a beaucoup plu de me rencontrer avec mon cousin, alors on projette déjà un nouveau voyage pour cette année, d'ici quelques mois, l'été passé. Il m'a aussi beaucoup plu de me rencontrer avec Javi. Avec lui on va se recroiser toute la vie, en n'importe quel lieu et en n'importe quelle circonstance.
La Grèce elle est bien accueillante, on a beaucoup vu et on a laissé beaucoup à visiter. Cependant, maintenant c'est le moment de rentrer en France et en Hollande, le travail que m'y attend. On continuera à voyager.